sâmbătă, 5 septembrie 2015

Bolea , tărâm de poveste

        Saptămâna aceasta am citit foarte multe blog-uri cu teme diferite, m -am documentat cum ar trebui să arate , ce impact ar trebui să aibă asupra celui care citește . Și am ajuns la concluzia că originalitatea  fiecăruia  atrage un anumit tip de cititor in functie de "gustul" în materie de lectură scrisă .
          Foarte multe persoane citesc blog-uri in fucție de titlu , care apropo l-am schimbat de cel puțin patru ori, și în funcție de subiectul abordat. Asadar eu am decis să nu mă rezum la un subiect anume și să combin călatoriile cu domeniul fashion.    După cum se și numește , probabil, ați intuit, voi publica in fiecare sămbătă articole noi , povestindu-vă subiecte noi si pentru unii mai mult sau mai puțin interesante.
          Acum la sfarsit de vacantă , o să vă spun povestea sătucului în care locuiesc parinții mei de cațiva ani pe teritoriul spaniol. Bolea , ciudat dar parcă comun ,asezat  la poalele munților Pirinei,  parcă provenit din  povestea obisnuită cu prinți , prințese , castele  de pe deal si ambianța mistrioasă . Nu am să va dau detalii despre așezarea geografică , pentru că asta putem căuta foarte ușor pe Google , eu am să vă prezint Bolea în imaginile ce urmează , descriind naturaletea meleagurilor :







  






                     Colegiata de Santa María la Mayor (Bolea)- monument național , pe care foarte mulți turiști il vizitează , in special in sezonul călduros . Biserica , construită în stil gotic datază din anul 1882 , oferindu-le  localnicilor ora exactă prin bataile clopotelor ,  ( o data ora x si un sfert, de 2 ori ora x si jumate și attunci cand clopotele bat de 3 ori  este ora y fara un sfert ) .
     


             Aici , localnicii iși părăsesc casele înainte de ridicarea zorilor , și revin la ora 10: 30 pentru a mânca ,numit   *almuerzo , ca mai apoi  la ora 13 : 30  să ia prânzul , ore anunțate cu cu strictețe de clopotele de poveste al bisericii.

                         Veniți în vizită, merita!!!
                                               Vă pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu