sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Iartă-mă.

             

              Povestea mea . Poate fii povestea ta . Trăiește . Simte . Iubește . Iartă

                              Bună tuturor! 
 
                                                   Plouă ....plouă în viața mea....



               Iartă-mă . Tu ai fost pe primul loc în viața mea . Iartă-mă că iubeam diferit . Iartă-mă că te voiam doar pentru mine. Iartă-mă că de fiecare dată când mă lăsai singură , plângeam . Iartă-mi lacrimile din iubire . Iartă-mă că mereu am fost femeia unui singur bărbat .
                Iartă-mă că atunci când ai plecat am fugit în brațele lui , fugind de singurătate .  Iartă-mă că azi mă atinge el și mă gândesc la tine . Iartă-mă că deși aparțin altuia am fost mereu a ta .
              










  Iartă-mă că atunci când tu ai să mă vrei înapoi , nu o să te mai primesc . Iartă-mă că atunci când tu ai să strigi , eu nu o să te mai aud. Iartă-mă că azi nu te mai cred . Pentru că iartă-mă că te-am crezut atunci .
                





Iartă-mă că azi , fiecare floare  pe care o primesc nu pot înlocui pe cele pe care  nu le-am primit . Iartă-mă că toată iubirea pe care ai realizat că o simți acum  nu pot înlocui nopțile de singurătate de atunci . Iartă-mă că acum nu mai cred în iubire . Iartă-mă că tu ai facut din mine un om insensibil și rece . Iartă-mă că lacrimile tale nu le vor șterge niciodată pe ale mele.


              Iartă-mă că azi mă aștepți acolo , unde eu te-am asteptat o viața . Iartă-mă că eu am crezut în tine , în noi .....iartă-mă că eu voiam să fi tu cel care îmi alină inima.



              Iartă-mă că inima ta oferită acum , nu poate înlocui nopțile reci și goale în lipsa ta . Iartă-mă că am fost o simplă femeie.  Iartă-mă că trandafirii albii s-au ofilit o dată cu mine . Iartă-mă că din iubire te-am sufocat , enervat și poatee chiar rănit . Iartă-mă că am iubit și în locul tău . Iartă-mă că nu am fost suficient de bună pentru tine .Iată-mi geloziile pentru că admirai femeile pe stradă . Iartă-mă că tu ai fost mai important ca mine.
           



                   Iartă-mă că tu nu ai știut să dăruiesti iubire atunci . Iartă-mă  că acum ” iartă-mă al tău” nu mai valorează nimic. Pentru că iartă-mă dar timpul este cel mai mare dușman al unui om , ce nu poate fii înlocuit ci doar trăit .


              Iartă-mă că am devenit din femeia ta , femeia lui . Iartă-mă că fiecare reproș a fost din neputința de a te păstra langă mine . Iartă-mă că atunci am vrut să fiu familia ta și am ajuns să fiu familia lui . Pentru că iartă-mă , te-am implorat să nu mă lași , când tu de fapt chiar asta îți doreai să faci .

     



              Iartă-mă că -ți ocupam tot timpul pe care tu il voiai să-l petreci cu ea . Iartă-mă că singurul meu aliat a fost timpul lung petrecut langă mine . Iartă-mă că azi nu-ți mai spun te iubesc . Iartă-mă că ” TE IUBESC AL TĂU ”  nu mai are aceiasi valoare . Iartă-mă că prezentul nu poate înlocui trecutul .
       








         Iartă-mă că ceea ce îmi oferi acum trebuia să -mi dai atunci , pentru că iartă-mă iubirea cunoaște timpul , il deține...Iartă-mă că azi nu pot fii mama copiilor tăi , pentru că iartă-mă că mi-am dorit atunci .
                Iartă-mă că omul din mine ți-a oferit ce avea mai bun . Iartă-mă că nu mă mai vindec de tine . Iartă-mă că  mă ususc ca o floare de primăvară în ploile reci ale toamne târzii. Iartă-mă că eu am fost a ta ....

           Timpul iartă , vindecă  dar nu înlocuiește . Cum nici un om nu-l poate înlocui pe altul .
         Azi te-am iertat , pentru că azi ești doar un om pe care l-am iubit cândva . Un om pe care l-am acceptat și căruia i-am oferit tot. Nu te condamn . Pentru că dragostea nu are legi , nu poate fii supusă și nu poate avea un nume fix . Dragostea se obține , se simte și la sfârșit se pierde , ca mai apoi să aparțină și altei persoane. Viața devine un cerc vicios. Fiecare roată pe care o dăm înseamnă o experiență . Suna experiențelor având ca rezultat MATURIZAREA . Așa că acum nu-ți cer decât să mă ierți că m-am îndrăgostit de tine atunci când iubirea nu avea nici un sens în viața ta.
         
          Iartă-mă că nu am coincis în iubire . Iartă-mă că ti-am explicat iubirea într-un mod complicat . Iartă-mă că am fost complicata inimii tale .


                                                         Semnat al tău obsesiv iartă-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu