sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Unui om care m-a înțeles pe jumătate!

                   

Bună dragii mei ,

                        Toamnă tu așterni în calea mea covor de frunze arămii , bătăi ușoare de vânt  și o poveste pe care ne-o amintim cu nostalgie și pe care acum , mai mari , mai înțelepți , mai înțelegători și mai trecuți prin viață  putem să o întelegem cu adevărat . Iubiți fiecare om pe care il cunoasteți , trăiți fiecare clipă ca și cum mâine nu va mai exista . Familia e sfântă , pretuiește omule și iubeste-te pe tine !!
-poză proprie-

             
-poză proprie -
   Fetelor nu mai grăbiți maturizarea suferind și făcând greșeli  , lăsați  băiatul să vă cucerească , nu vă mai aruncați în brațele  primului venit  din cauza complexelor . Fiți independente , nu vă limitați 
la puțin . Voi baieți respectați fetele , gandindu-vă  că cei 7 ani de acasă i-ați petrecut lăngă o femeie pe care tatăl vostru a avut obligația să o respecte !!!

                  Părinți creșteți-vă copii frumos . iubiți-i  necondiționat , oferiți-le sprijin și cele mai frumoase amintiri . Voi copii iubiți-vă oamenii care v-au crescut și mulțumiți-le aducându-le numai bucurii și realizări , demonstrându-le că au facut din voi un om bun!!!

             Iubiți-vă bunicii și  oamenii care v-au învățat lucruri frumoase . Vă multumesc oficial părinți pentru tot , vă sunt recunoscătoare toată viața .Multumesc tata pentru toate sacrificiile tale să mă crești așa frumos și îți multumesc că ai facut din mine un om ambițios . Mulțumesc mama pentru tot ce m-ai învățat . Mulțumesc Gabi , că m-ai învățat ce înseamnă să ai frate . Mulțumesc mamaia că mă aștepti acolo în satul unde am crescut frumos  , cu cea mai multă iubire și căldură . Mulțumesc Brighelasu pentru că m -ai învățat ceasul și că stăteai noaptea târziu pe bancile din parc să mă înveți mărcile mașinilor . Mulțumesc Radu că atunci când eram mică îmi cântai pe picior ca eu să dansez . Multumesc Jenicuța pentru că ai fost exemplul meu .
                              Azi este un moment minunat să le mulțumim tuturor persoanelor frumoase din viața noastră , pentru cele mai banale și frumoase lucruri !!!






Povestea săptămânii mele , poate fi povestea ta!!!





                                        În drumul tău spre cunoaștere , spre descoperirea de lucruri noi , mă vei lăsa în urmă ca pe un lucru nou descoperit cânva , care acum a devenit ” vechi”. Voi rămâne eu și amintirile , eu și imaginea ta în celălalt pat din camera mea , jurăndu-mi că mă vei iubi mereu . Adesea mă cerți , te superi și enervezi că noi nu iubim la fel viața , că nu știm să împărșim evenimente pentru că le găsim sensuri diferite .
             

                       Nu avem prea multe lucruri în comun . Tu crezi că ma vei iubi mereu , eu cred că vei descoperi ceva nou . Așa suntem noi oamenii , dornici de cunoaștere  ,  schimbători , orgolioși și dornici de a trăi viața din ce în ce mai intens , ca și cum asta ar însemna mărirea intensității volumului unei melodii pe măsura numărului de pahare pe care le bem , de băutură alcoolică evident !












                 Te-ai obișnuit cu crizele mele de gelozie , ți se par din ce în ce mai banale . până ieri nu suportai să plâng , azi singura ta reacți este ” iar începi!” .            
                  Eu mă bucur de lucruri simple , tu vrei adrenalină , băutură , droguri , muzică la volum maxim , și o multitudine de oamenii în jurul tău , care aproape nu-ți mai permit să respiri . Îmi promiți că distracția la tine nu înseamnă alte persoane de gen feminin , și te  credeam până să te însoțesc în lumea ta...
           Toți din jurul nostru în seara aceea nu erau ”ei” , toți deveniseră  prieteni deși nu s-au văzut niciodată până atunci . Fetele împărțeau zâmbete și chiar mai mult de atât , TUTUROR !                  Și acest tuturor  însemnai și tu chiar dacă mă țineai strâns de mână și-mi jurai că mă iubești . Le zâmbeai și tu  , te simțeai bine că nu sunt singura femeie cu care puteai fi . Vorbim de orgoliu și de ideea aceea ” vrei să pleci și să mă lași stai liniștită , găsesc 1000 ca tine ” . Priveam nesigură la prietenii de langă tine care te rugau să-i însoțești să invite câteva domnișoare în grupul nostru , deși eu eram acolo...în dreapta ta!

         Și atunci te întrebi oare poți tu să faci față unei asemenea umilințe , sau merită el ??
                  Seara aceea am ajuns acasă certați , nu ne-am vorbit câteva ore , eu am preferat să tac însă asta nu era și alegerea ta .  Mi-ai adresat un milion de reproșuri și am adormit supărați unul cu spatele la celălalt ....
                Nu ai fi înțeles niciodată că eu nu eram făcută pentru așa ceva . Simțeam că acolo nu va fi niciodată locul meu .Așa că am decis să mergem la locurile care ne plac, SEPARAT . Și atunci am înțeles că în foaia ce va urma a vieții mele , pentru că a vieții noastre împreună  era aproape de final , am să scriu povestea unei despărțiri. Despărțire ce nu ținea de mine , de noi ci ținea de modul în care fiecare dintre noi percepea și voia să își trăiască viața .
              Eu banal , liniștit dar sigur și tu cu mult haos , neliniștit și foarte nesigur . Am decis să ne acceptăm pentru că ne iubeam , și eu am înteles că nu-mi rămânea altceva de făcut decat să rămân puternică în fața unei inevitabile despărțiri .









                 Ne limităm să credem că totul va fi bine când eu am să dorm cu capul pe perna mea și tu însetat de cunoaștere o să dai mâna cu ”noutatea ” . Noutate care poate fi mai frumoasă ,  mai deșteaptă , mai înțelegătoare  dar niciodată nu te va iubi ca mine !
Vă mulțumesc și sper să vă regăsiți!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu