sâmbătă, 24 octombrie 2015

Jurnalul unei femei orgolioase!

Bună dragilor !!!

         Mi-am propus ca în fiecare sămbătă să am rubrica și cu evenimentele la care merg sau lucrurile interesante care v-ar putea atrage atentia , și voi începe cu stand-upul organizat de cei din Arena Pub , cel de duminica trecută a fost cu CNP și să fiu pe întelesul tuturor vă prezint afișul :


              Ca să vă convingeti și voi că evenimentul este unul reusit mâine are loc altul dar cu Doru Octavian Dumitru , imposibil să nu te distrezi cu asa oamenii talentați :


Merită să mergeți!!!Ne vedem acolo!:*
               

              Povestea săptamânii :



                          

         ” Stăteam la masa aceea de langă geam , o ști și tu foarte bine ,masa la care citisem mesajul ălă de un milion de ori , mesajul de la barbatul cu care împărțisem atatea ....”
   ”Absența lui nu mai avea repercursiuni  în viata mea , îl iubisem mult , știam că nu voi mai iubi așa , nu pentru că era el unic ci pentru că eu la vârsta aia putem fi descrisă de cuvintele naivitate și inocență . Știam că va veni vremea să mă maturizez și să vad iubirea cu alți ochi. Acum făt-frumos din poveste este un personaj fictiv , în sfârșit am înteles și învățat din greșeli lucrul acesta.
     ” Făcusem multe greșeli de la plecarea lui ....”

Unde naiba mi-am lăsat ultima urmă din ceea ce însemna odată suflet? Am pierdut prea multe lucruri importante rătăcind dintr-un pat în altul .”
     ”- Cum mă simt ? Hahaha, ce ironie , tu mă întrebi asta ??....mă simt murdară.„
      (...) Mă întrebi ce înseamnă murdară , cu zâmbetul pe buze , în timp ce îti iei si restl de haine rămase pe colțul patului după noaptea trecută. 




      Încă nu se luminase complet , dar tu te grăbeai să ajungi la ea . Pe ea o iubeai , pe mine doar mă foloseai , stiam asta dar nu-mi păsa.
      Îmi promisesei de mii de ori că o lași pe ea să fim împreună , mă prefăceam fericită , tu credeai că te iubesc și sufăr .Eu nu simțeam nimic , tu habar nu ai că înainte de tine au mai fost și alții pe care am încercat să-i iubesc .Dar...rezultat nefavorabil!







      A doua zi te sun din nou în speranța că ne reîntâlnim , îmi răspunzi speriat și imi spui că am greșit numarul, erai cu ea !!Au urmat zile triste și ploioase , aveam o vârstă la care majoritatea prietenelor mele aveau familie și copii, asta mă speria și mai tare.

        Țrrrrrr.....cu lacrimii în ochii răspund la telefonul care suna de 10 minunte  (...)  era el!
        ”-Ne-am despărțit , te iubesc !”

* Recuerdame - Pablo Alboran (recomadarea muzicală a sâmbetei mele )
       Am izbugnit și mai tare în lacrimi , nu știam exact din ce motiv că am rănit-o pe ea  sau pentru că lupta pe care mi-o propusesem să o câștig nu-mi aducea nici o satisfactie morală.              În următoarele minute erai în holul casei mele cu brațele pline de florii și fața plină de lacrimi (...) îl determinasem să renunțe la ce iubea .
     ” - De ce te-ai despărțit de ea ? ”
Și uimit de atitudinea mea îmi răspunzi  : Ca să nu fi nevoită niciodată să-mi dai definiția cuvantului ”murdară” , iubirea mea !!
        Afară era o agitație continuă , sau poate așa era doar în sufletul meu , îți iau florile din mână și mă asez pe covor cu ele in brațe ...


 !!! ”Întoarce-te la femeia care ti-a oferit tot ce avea mai bun . eu nu am făcut nimic să te merit .”
       Poate eram sortită să fiu o piedică intr- o relație ca a voastră , o încercare de a vă demonstra că voi încă vă iubiți . la fel ca piatra de pe mijlocul drumului peste care în drumul tău mergi mai departe ocolind-o  sau călcând-o !
      Singura ta reacție este să te întorci și să pleci , lăsându-mă pe mine să înțeleg că ceea ce îți spusesem era adevărat , deși în adâncul sufletului speram să nu fie !!
  Am rămas doar eu....


                Continuare sâmbăta viitoare , vă multumesc !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu